EUR

Mainoslahjat kongresseihin ja myyntiin

Suodata  
Kategoria  
  1. Messuja ja tapahtumia 467
  2. Markkinointi tapahtumia ja kongresseja varten 144
  1. Nauhat 38
  2. Rannekorutapahtumat 14
  3. Viilut 16
  4. Reilut laukut 46
  5. Magneetit 11
  6. Pinssit 20
  7. Akkreditoinnit 21
Colores  
Eco  
Marca  
  1. Antonio Miro 2
Envio  
0
Haluatko yleisön muistavan kantaasi kyseisessä erityistapahtumassa? Garrampan myynninedistämislahjoja kongresseja ja myyntiä varten tarvitset. Toisaalta pystyt pitämään omat ja asiakkaat ja toisaalta saat uusia potentiaalisia asiakkaita. Brändisi muistetaan aina.  Valitse yksi tapahtumiin hyvin ja pysy kaikkien osallistujien seurassa. Meillä on ehdottomasti kaikki, kaikenlaiset promootiolahjat kongresseihin ja markkinointiin, joilla voit menestyä kaikkien osallistujien keskuudessa: akkreditoinnit , nastat, magneetit, laaja valikoima rannekoruja tapahtumiin, kaulanauhat, rintamerkit, laukkuja messuihin... Garrampa on verkkokauppasi, josta löydät myynninedistämislahjoja kongresseja ja myyntiä varten Zaragozassa. Astu verkkosivuillemme nyt ja personoi tuotteistamme, brändisi ei jätä ketään välinpitämättömäksi!

Markkinointi kongresseja varten painettu suunnittelusi kanssa


Etkö tiedä mitä lahjoittaisit tapahtumassa, kuten messuilla, kokouksessa tai konferenssissa? Kampanjalahjojamme kongresseihin ja myyntiin ovat etsimäsi! Voit muokata kaikkia näitä mainoslahjoja logollasi, iskulauseellasi tai brändisuunnittelullasi. Ja esittele täydellinen mainoslahjapaketti henkilökohtaisella suunnittelullasi! Aluksi voit personoida kongressillesi kaulanauhamme ja akkreditoinneillamme. Voit myös lisätä tähän pussin, johon voit lisätä henkilökohtaisia ​​rintamerkkejä tai pinssejä sekä kaikki tapahtumasi tarkat tiedot. Joten nyt tiedät, älä missaa uusimpia mainoslahjoja tapahtumiin ja konferensseihin ja valitse kauppasi logollasi yllättääksesi seuraavassa kongressissa. Tutustu Garrampan verkkoluetteloon!

Markkinointi konferensseihin ja tapahtumiin jaettavaksi


Haluatko tehdä parhaat mainoslahjat konferensseihin ja markkinointiin? Garrampa on verkkosivustosi! Ja meillä on kaikenlaisia ​​ myyntituotteita julkisiin tai yksityisiin juhliin . Rannekorumme ovat ihanteellisia esimerkiksi yökerhojen myymälöiksi tai kaulanauhaksi ammattikongressien merchandisointiin. Juhli tapahtumiasi Garrampan kanssa ja tunnista kongressi tai tapahtumasi osallistujat, puhujat ja järjestäjät. Muista nähdä kaikki nämä mainoslahjat kongresseja ja myyntiä varten ja sinulla on kaikki tarvittava materiaali tapahtumasi onnistumiseen.

Usein kysytyt kysymykset aiheesta Markkinointi tapahtumia ja kongresseja varten

Mitkä ovat edut ja miksi osallistua messuille?

Messut ovat suuria tapaamisia, joissa valmistajat ja myyjät voivat olla yhteydessä kuluttajiin. Messut ovat hyvin vanha perinne. Ne juontavat juurensa keskiajalle, jolloin kauppiailla oli tapana kokoontua jokaisena juhlapäivänä tai uskonnollisen perinteen aikana suurille messuille etsimään liiketoimintamahdollisuuksia. Tuolloin kansalaiset odottivat myös messuja, jotka olivat kiinnostuneita ostamaan jotain näiden näyttelyiden aikana. Kuuluisat sipulimessut tai Messinan kansainväliset messut, jotka ovat edelleen esillä, ovat vain muutamia esimerkkejä. Messut ovat kehittäneet klassisten messujen käsitettä tuomalla esille yksiaiheiset messut, kuten suklaamessut, näyttelymessut, sektorimessut, kuten käsityömessut, valokuvamessut, kansainväliset kirjamessut. Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä. Messut ovat erittäin tärkeitä kaikille yrityksille tänäkin päivänä. Teknologiasta ja Internetistä huolimatta on välttämätöntä olla yhteydessä kohteeseen ja kilpailijoihin ymmärtääkseen paremmin markkinatrendiä, toimialan päivityksiä ja toteutettavia strategioita. On tärkeää tutkia syy, joka saa yrityksesi osallistumaan, ja keskittyä tiettyyn messuun eikä muihin. Näin vältetään rahan ja ajan tuhlaaminen.

Mitkä ovat kiinnostavimmat messujen antimet ja miten ne valitaan?

Ensinnäkin sinun on tiedettävä, minkä kampanjatuotteen antaisit pois kullakin messuilla. Yrityslahjat edustavat yritystäsi - materiaali, väri, muoto, jopa pakkaus edustavat yrityksesi arvoja. Siksi siitä tulee elintärkeä markkinointisi kannalta. Ennen jokaista messua sinun on laadittava jäsennelty markkinointisuunnitelma päättääksesi: - mitä haluat viestiä, minkä viestin haluat jättää ja mikä artikkeli voisi olla ainutlaatuinen tiettyyn tilaisuuteen ja tietysti varattava budjetti. Toinen erittäin tärkeä vaihe on mukauttaa koko jalustasi. Jokaisella osastosi työntekijällä tulee olla persoonalliset vaatteet ja työvälineet logollasi. Nämä tiedot kertovat yrityksesi ammattitaidosta, joten niihin kiinnittäminen vaikuttaa sijoitetun pääoman tuottoprosenttiin. Yleensä mielenkiintoisimmat messulahjat ovat: - Hi-Tec-tuotteet: Custom USB; Mukautetut sovittimet; Mukautetut laturit; Mukautetut kuulokkeet; Mobile tarvikkeet; ja tarvikkeet tableteille. - Toimisto- ja yritystarvikkeet: henkilökohtaiset kynät; Huomautus lohkot ja lohkot; Henkilökohtaisten kynien ja henkilökohtaisten kansioiden sarjat.- Vaatteet: Henkilökohtaiset ostoskassit; Henkilökohtaiset käsineet ja huivit; Mittatilaustyönä tehdyt paidat. - Muotituotteet: henkilökohtaiset vesipullot; Henkilökohtaiset lelut ja palapelit; Henkilökohtaiset avaimenperät ja yksilölliset kodin koristeet.

Miksi antaa asiakkaille messuilla myynninedistämistuotteita?

Messuille osallistuminen ei riitä potentiaalisten asiakkaiden muistamiseen. Osallistujat kävelevät monien osastojen läpi, näkevät ja koskettavat monia esineitä ja tuotteita. Joten he eivät muista kaikkia osallistujia. Syy, miksi sinun pitäisi koskettaa heitä emotionaalisesti tullaksesi muistetuksi. Mainoslahjat ovat välttämättömiä yrityksesi esittelemiseksi ja menestymisen varmistamiseksi messuilla. Kansainvälinen promootiotuoteyhdistys PPAI julkaisi vuonna 2019 tutkimuksen, jonka mukaan 90 % messuilla lahjan saaneista muistaa sen saaneensa brändin. Lisäksi 80 % näistä ihmisistä on valmis ostamaan samalta yritykseltä. Syy tähän käytökseen on lähes ilmeinen. Se on osa kiitollisuusmarkkinointia. Joka kerta kun saamme lahjan, tunnemme olevamme arvostettuja, joten kun vastaavan oston tarve ilmaantuu, henkinen käytettävyytemme kyseisessä tuotteessa tai palvelussa kehottaa valitsemaan sen. Siksi on välttämätöntä tutkia tilapäisiä myynninedistämistuotteita messuille.

Miten tilata messutarvikkeita Garrampalta?

Henkilökohtaisten tuotteiden ostaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa: - Valitse haluamasi tuote ilmoittamalla väri, määrä ja painotekniikka ja lähetä meille tilaus. Ja nyt se on meistä kiinni! Henkilökuntamme luo virtuaalisen näytteen, joka näyttää sinulle logollasi tehtyjen tuotteiden simulaation. Hyväksynnän jälkeen jatkamme tuotantoa. Saat henkilökohtaiset tuotteet keskimäärin 8-10 päivässä. Entä jos etsin innovatiivista artikkelia, jota en löydä verkosta? Ei ongelmaa. Ota yhteyttä puhelimitse, chatilla, whatsappilla tai yhteydenottolomakkeella, niin hoidamme asian. Palvelemme asiakkaitamme erittäin nopeasti.